Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Grawerowanie Laserowe Grawerlik
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru/ograniczony zwrot
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, bez personalizacji.
Ograniczony zwrot: jeżeli produkt został wyprodukowaną na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Grawerowanie Laserowe Grawerlik
ul.Wesoła 9
43-430 Kiczyce
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.